MODLITBA zasvätenia sa Panne Márii od pp.Františka

06.02.2017

MODLITBA zasvätenia sa Panne Márii

od pp.Františka

O Najsvätejšia Panna Mária,
Ja, hoci nehodný patriť k tvojim synom a dcéram, zato plný túžby mať podiel na tvojom milosrdenstve, padám k tvojim nohám a

zasväcujem ti svoju myseľ, aby vždy myslela na lásku, ktorú si zasluhuješ,
zasväcujem ti svoj jazyk, aby ťa vždy chválil a šíril úctu k tebe,
zasväcujem ti svoje srdce, aby ťa po Bohu milovalo nadovšetko.
Prijmi ma, Kráľovná s nikým neporovnateľná, ktorú nám ukrižovaný Kristus dal za Matku, do blaženého počtu tvojich synov a dcér,
vezmi ma pod svoju ochranu, pomáhaj mi vo všetkých mojich potrebách, duchovných i časných, zvlášť v hodine mojej smrti.
Žehnaj ma, o Nebeská Spolupracovníčka, a svojím mocným príhovorom ma povzbudzuj v mojich slabostiach,
aby som ťa - verne ti slúžiac v tomto živote -
mohol chváliť, milovať a vzdávať ti vďaku v Nebi po celú večnosť.

Nech sa tak stane!
AMEN.


(23. 7. 2013 v Mariánskej bazilike v Aparecide)


Viac tu: https://hnutie-za-papeza-frantiska.webnode.sk/

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky